Stik imod tendens: Bank åbner ny lokalfilial

Stik imod tendensen udvider Spar Nord sit netværk af lokale banker med en ny afdeling i Korsør. Spar Nord Korsør bliver Spar Nords 13. lokale afdeling på Sjælland.

Åbningen af den nye filial er er således et udtryk for bankens klare ambition om en stærkere lokal tilstedeværelse på hele Sjælland, skriver banken i en pressemeddelelse.

– Det er med stor tilfredshed, at vi nu kan løfte sløret for åbningen af endnu en ny afdeling på Sjælland. Vi er samtidig godt tilfredse med, at det er lykkedes os at tiltrække en stærk, erfaren og lokalt kendt bankprofil til at stå i spidsen for Spar Nord Korsør sammen med foreløbig to rigtig stærke privatrådgivere, fortæller direktør i Spar Nord Slagelse Michael Bach Rasmussen som samtidig fastslår, at den nye afdeling har brug for flere privatrådgivere i den nærmeste fremtid.

Direktøren ønsker endnu ikke at sætte navn på den kommende bankprofil, men fortæller, at det bliver offentliggjort i det nye år

Læs mere om det her: https://sn.dk/Slagelse/Stik-imod-tendens-Bank-aabner-ny-lokalfilial-/artikel/1389891