BESTYRELSE

Mød Korsør Erhvervsforenings bestyrelse

Bestyrelsen i Korsør Erhvervsforening er frivillig og valgt ved den årlige generalforsamling. Medlemmerne vælges for to år ad gangen og repræsenterer nogle af foreningens virksomheder eller personlige medlemmer.

Herunder kan du læse en kort introduktion til hver af bestyrelsens medlemmer.

Jacob Stryhn
Bestyrelsesformand

Kort om Jacob

Jacob driver forskellige virksomheder med speciale indenfor rådgivning og virksomhedsudvikling, iværksætteri, software- og produktudvikling samt netværksfacilitering.

Den første virksomhed blev stiftet i år 1996 og siden da er der kommet flere virksomheder til. Jacob er pt. direktør i 4 virksomheder og sidder også i flere bestyrelser, herunder b.la. i Slagelse Erhvervs Center.

Endvidere er Jacob også investor i nogle virksomheder, ligesom han selv er serie-iværksætter og dermed har flere produkter der fra ide´ til Go to Marked, i dag sælges i nogle af hans virksomheder.

Foruden dette bruges fritiden også på velgørenhedsarbejde i b.la. Rotary men også i foreninger med udspring i Den Kongelige Livgarde som Jacob selv har været i tidligere og hvor han i dag også er årgangsformand i Garderforeningen samt sponsormedlem i Gardernetværket. Dertil kommer hele det veterans-børn-program som Jacob igennem Rotary satte op til hjælp for familier og børn til veteraner med problemer, et program der blev landsdækkende og stadigvæk hjælper familierne.

Jacob har været formand for Korsør Erhvervsforening siden 2019, hvilket også er defineret under frivilligt arbejde.

Anders Poulsen
Næstformand

Kort om Anders

Anders er investor i flere virksomheder, blandt andet de lokale J. Poulsen Shipping, Dyrehaven Ejendomme, Juvita.dk, Groovi.dk, N-Lock og Fazade.

Han har det mest af sit liv (kun afbrudt af 8 års shippinguddannelse/job i København og Hamborg) boet i Korsør.

Det er Anders’ anden omgang i erhvervsforeningen, første gang i 00’erne.

Fritiden foregår for en stor del på golfbanen.

Kim Hansen
Sekretær

Kort om Kim

Kim driver advokatvirksomhed i byen med speciale indenfor rådgivning ved ejendomshandel, selskabsret, lejeret, familieret og arveret, herunder udfærdigelse af testamenter samt inkassovirksomhed.

Kim har været advokat i Korsør siden 1985 – som selvstændig siden 1995.

Kim er tillige investor i flere virksomheder.

Fritiden bruges til hjemlig hygge og samvær med familie og gode venner.

Interessen er stor for det lokale samfund.

Kim har deltaget i Korsør Erhvervsforenings bestyrelse siden foreningens tilbliven.

Trine Bøgely
Kasserer

Kort om Trine

Trine er 44 år, fraskilt og mor til to drenge. Vi flyttede fra Hvidovre til Korsør i sommeren 2018, en beslutning hun ikke har fortrudt. Trine har virksomheden TBRegnskab og så Erhvervsforeningen som en oplagt mulighed for at netværke og lære de andre erhvervsdrivende i byen at kende. Derfor var det også naturligt for hende at stille op til bestyrelsen i 2019.

Heidi Bjerre

Kort om Heidi

Heidi er 47 år, fraskilt og har 2 teenagere i huset. Hun har de sidste 7 år arbejdet for Sjællandske Medier som Mediekonsulent. Heidi er uddannet markedsføringsøkonom og Merkonom i international markedsføring. Heidi startede arbejdslivet hos Søndagsavisen i Tåstrup og Gladsaxe , derefter SMI Media i København gennem 10 år, hvor hun sad og rådgav store virksomheder, og planlagde deres markedsføring i Europa og USA. Da hun fik børn, skiftede hun den store scene ud, med det lokale til først Sorø Avis og senere Korsør Posten og Skælskør avis.

Heidi flyttede fra Greve Strand til Korsør i 2001, og elsker byen. Den har så meget potentiale, der ikke er udnyttet endnu, med noget af Danmarks smukkeste natur.

Heidi har været i bestyrelsen i børnenes institutioner gennem årene, Bøllebobben Vuggestue, Troldebo Børnehave og Lille Egede Friskole. Fritiden bruges bl.a. med frivilligt arbejde de sidste 7 år i Korsør City og tidligere en årrække i Ladies Circle. I 2020 indgik hun i bestyrelsen i Korsør Erhvervsforening.

Heidi har en stor interesse i at være en del af den hverdag, hun lever i, og derfor finder hun det meget givende og spændende at være med til at påvirke, udvikle og planlægge byens fremtidige  strategi.

Lasse Storm Hansen

Kort om Lasse

Lasse overtog ledelsen af Føtex Korsør i januar 2020. Han begyndte karrieren inden for Salling Group i 1998 som elev i Bilka, med 22 år i virksomheden har han en solid erfaring med branchen. Tiden i Salling Group har budt på stillinger i både Bilka, Føtex og Netto, herunder 3½ år i Netto England samt erfaring fra både food, nonfood og freshfood.

Lasse blev valgt ind i KE’s bestyrelse på generalforsamlingen i juni samme 2020. Har tidligere været i bestyrelsen i Albertslund Centrum og Slagelse in-line Klub og er i dag også i bestyrelsen i Havnearkaderne samt formand for centerforeningen i havnearkaderne.

Louise Gliese

Kort om Louise

Louise er tilflytter til Korsør for 15 år siden og har i den tid været tæt involveret i lokallivet: På skoleområdet som formand for Broskolens bestyrelse, på foreningsområdet som bestyrelsesmedlem i Volleyklubben Vestsjælland og for turismeerhvervet som formand for det daværende Visit Vestsjælland – nu Destination Sjælland.

De seneste fem år har Louise været hotelchef for de to Comwell Hoteller i Korsør, men den næste jobmæssige udfordring bliver uden for kommunegrænsen, som Site Manager på SDU i Odense hos virksomheden Compass Group.

Louises uddannelsesmæssige baggrund spænder vidt. Uddannet som tjener i Kerteminde i 1995, har undervist på Hotel- og restaurantskolen i Kolding og har derigennem fået en Pædagogisk Grunduddannelse. Har arbejdet med salg og offentlige udbud hos Berendsen Textil Service og har i 2014 taget et HD i virksomhedskommunikation og strategisk ledelse på CBS.

Louise Mathiasen

Kort om Per

Tekst på vej

Christian Rudolph-Christiansen
Suppleant

Kort om Christian

Christian bruger det meste af sin arbejdstid på at udvikle sin ejendomsportefølje samt bestyrelsesposter i det oprindelige lokale firma SofaCompany og opstartsvirksomheden JumpStory. Derudover har Christian et par passionsprojekter; et nyt cykelmærke der er undervejs og den kommende restaurant Carl Peter på havnen i Korsør.

Når ikke han er på sit kontor er han oftest ude at cykle med vennerne eller rejse med familien. Interesser som han har fået mere tid til, efter af have videregivet ansvaret for SofaCompany, som han og hans kone, Cathrine, etablerede sammen.

Henrik Bach
Suppleant

Kort om Henrik

Henrik Bach er Energivejleder samt tilbudsberegner af såvel store som små bygge-sager hos Henrik Jensen VVS i Korsør.

Før da 10 år på Tårnborg Parkhotel (Grand Park) og 5 år som Centerleder på det da helt nye Musholm Bugt Feriecenter.

Henrik har bl.a. være i bestyrelsen for, Korsør Bio, Skælskør Banks repræsentantskab, Korsør Turistråd, Korsør Fugleskydnings & Forskønnelses Selskab, Helms Skole, Duknakkernes Forening, samt 100 Mandsforeningen af 1897.

Fritiden bruges på løbeture er medlem af Korsør Atletik og Motion, har der været med til at planlægge og holde de seneste Broløb i 2011, 2014 2017 og forhåbentlig 2021.

Desuden kører Henrik en del på mountainbike, dyrker fitness og er medlem af Korsør Golf Klub.

LOKALE NYHEDER

Vores tætte kontakt med vortes medlemmer, borgerne og øvrigheden er vigtig for os. Vi vil så gerne fortælle om vores arrangementer, projekter og nyheder til flest muligt. Derfor kan du nu modtage vores nyhedsbrev direkte i din indbakke.

Vil du også være med på, hvad der rører sig i det lokale erhvervsliv?

LOKALE NYHEDER

Vil du også være med på, hvad der rører sig i det lokale erhvervsliv?