BESTYRELSE

BESTYRELSEn

Mød Korsør Erhvervsforenings bestyrelse

Bestyrelsen i Korsør Erhvervsforening er frivillig og valgt ved den årlige generalforsamling. Medlemmerne vælges for to år ad gangen og repræsenterer nogle af foreningens virksomheder eller personlige medlemmer.

Herunder kan du læse en kort introduktion til hver af bestyrelsens medlemmer.

Jacob Stryhn
Bestyrelsesformand

Kort om Jacob

Jacob driver forskellige virksomheder med speciale indenfor rådgivning og virksomhedsudvikling, iværksætteri, software- og produktudvikling samt netværksfacilitering.

Den første virksomhed blev stiftet i år 1996 og siden da er der kommet flere virksomheder til. Jacob er pt. direktør i 4 virksomheder og sidder også i flere bestyrelser, herunder b.la. i Slagelse Erhvervs Center.

Endvidere er Jacob også investor i nogle virksomheder, ligesom han selv er serie-iværksætter og dermed har flere produkter der fra ide´ til Go to Marked, i dag sælges i nogle af hans virksomheder.

Foruden dette bruges fritiden også på velgørenhedsarbejde i b.la. Rotary men også i foreninger med udspring i Den Kongelige Livgarde som Jacob selv har været i tidligere og hvor han i dag også er årgangsformand i Garderforeningen samt sponsormedlem i Gardernetværket. Dertil kommer hele det veterans-børn-program som Jacob igennem Rotary satte op til hjælp for familier og børn til veteraner med problemer, et program der blev landsdækkende og stadigvæk hjælper familierne.

Jacob har været formand for Korsør Erhvervsforening siden 2019, hvilket også er defineret under frivilligt arbejde.

Allan Strudahl

bestyrelsesmedlem

Kort om Allan

Allan har slået sine folder i både Slagelse og Korsør, og ikke mindst i forældrenes sommerhus ved Frølunde Fed som barn. Nu bor Allan ved Vemmelev, hvorfra det nystartede design- og kommunikationsbureau ConsiderThis drives. Allan har gennem 20 år arbejde med design og kommunikation som grafisk designer og kreativ ansvarlig på en række bureauer og virksomheder. Senest i firmaet Releaze i København, som bl.a udgav den første applikation til iPhone i den danske iTunes Store. Han har senere designet applikationer og online koncepter for store danske og internationale virksomheder, som bl.a 7eleven, UEFA og Syngenta.

Allan er også aktiv foredragsholder og underviser i bl.a. kreative udviklingsprocesser og designstrategier. Han er oprindeligt uddannet grafiker og senere med en digital overbygning i Medieintegration og Kommunikation fra Odense.

Kim Hansen
Sekretær

Kort om Kim

Kim driver advokatvirksomhed i byen med speciale indenfor rådgivning ved ejendomshandel, selskabsret, lejeret, familieret og arveret, herunder udfærdigelse af testamenter samt inkassovirksomhed.

Kim har været advokat i Korsør siden 1985 – som selvstændig siden 1995.
Kim er tillige investor i flere virksomheder.
Fritiden bruges til hjemlig hygge og samvær med familie og gode venner.
Interessen er stor for det lokale samfund.
Kim har deltaget i Korsør Erhvervsforenings bestyrelse siden foreningens tilbliven.

Solveig

Solveig Ellingsen

Kort om Solveig

Solveig har de seneste 10 år været medindehaver af et mindre revisionskontor i Korsør,  hvor hun primært har beskæftiget sig med intern og ekstern kommunikation, iværksætterrådgivning og ledelsessparring.

Hun er oprindeligt administrativt uddannet med offentlig forvaltning som speciale og har derudover sideløbende uddannet sig som bl.a. coach i både ind og udland.

Hun studerer i øjeblikket Diplom i Ledelse.

Vibeke Nørly

Kort om Vibeke

Emil Lavsen

Kort om Emil

Emil har boet 16 år i Sydkorea, hvor han arbejdede som konsulent med fokus på eksport for danske virksomheder. Derudover fyldte hans formandskab i Den Nordiske Klub også en hel del. Da Emil og familien flyttede tilbage til Danmark, faldt valget på Korsør.

Emil arbejder nu for Toppartner og bruge resten af sin tid med familien og på bestyrelsesarbejde.

Per Mathiasen

Kort om Per

Jesper Søberg

Kort om Jesper

Henrik Bach
Suppleant

Kort om Henrik

Henrik Bach er Energivejleder samt tilbudsberegner af såvel store som små bygge-sager hos Henrik Jensen VVS i Korsør.

Før da 10 år på Tårnborg Parkhotel (Grand Park) og 5 år som Centerleder på det da helt nye Musholm Bugt Feriecenter.

Henrik har bl.a. være i bestyrelsen for, Korsør Bio, Skælskør Banks repræsentantskab, Korsør Turistråd, Korsør Fugleskydnings & Forskønnelses Selskab, Helms Skole, Duknakkernes Forening, samt 100 Mandsforeningen af 1897.

Fritiden bruges på løbeture er medlem af Korsør Atletik og Motion, har der været med til at planlægge og holde de seneste Broløb i 2011, 2014 2017 og forhåbentlig 2021.

Desuden kører Henrik en del på mountainbike, dyrker fitness og er medlem af Korsør Golf Klub.

Bjarne Stubager
Suppleant

Kort om Bjarne

Bjarne er kom til Korsør i 2016 fra Dragør. Bjarne arbejder som selvstændig virksomhedskonsulent på deltid med fokus på bl.a. virksomhedskøb/-salg og finansiering. Bjarne har gennem hovedparten af sit liv været aktiv i den finansielle sektor indenfor erhvervs- og projektfinansiering og de seneste 15 år med virksomhedskøb i Norden.

Bjarne, der også har været aktiv i professionelt bestyrelsesarbejde, er p.t. på frivilligt plan bestyrelsesformand for Korsør Lystbådehavn.

LOKALE NYHEDER

Vores tætte kontakt med vortes medlemmer, borgerne og øvrigheden er vigtig for os. Vi vil så gerne fortælle om vores arrangementer, projekter og nyheder til flest muligt. Derfor kan du nu modtage vores nyhedsbrev direkte i din indbakke.

Vil du også være med på, hvad der rører sig i det lokale erhvervsliv?

LOKALE NYHEDER

Vil du også være med på, hvad der rører sig i det lokale erhvervsliv?